Maori tattoo


Lokatie

Delft, Zuid Holland

Inhoud van Google Maps wordt niet weergegeven als gevolg van je huidige cookie-instellingen. Klik op Cookie-instellingen (Functioneel) om akkoord te gaan met het cookiebeleid van Google Maps en de inhoud te bekijken. Meer hierover lees je in de Privacyverklaring van Google Maps.

Vanaf het moment dat we de reis aan het plannen zijn was het voor Jel, Pat, Rein en mijzelf duidelijk dat wij graag een Maori tattoeage willen laten maken en zetten. Een echte, niet een die in Nederland is gemaakt, maar een die echt in New Zealand is ontworpen. Maar ja.. waar begin je met zoeken naar personen die dit eventueel willen/kunnen doen? Laten we de tattoo ook daar zetten of willen we alleen een ontwerp die we dan mee terug nemen naar Nederland?

 

Al snel maakten we de keuze om de tattoo te laten ontwerpen in New Zealand en deze dan op te halen en te laten zetten in Nederland. Het laten zetten in New Zealand zou teveel tijd wegnemen van het reizen en het is altijd fijner om je tattoo te laten zetten daar waar het vertrouwd is. Je weet nooit hoe dat ergens anders in zijn werk gaat!

 

Ik besloot gewoon online te gaan zoeken. Op fora en ook gewoon googelen, maar het bleek best lastig. Ik heb een aantal tattoo studio’s aangeschreven. Van sommigen heb ik niets meer gehoord, anderen maken alleen een ontwerp die ze zelf zetten. Toen kwam ik uit bij Zealandtattoo.co.nz, de website ziet er goed uit en ik had de volgende dag al een e-mail terug met antwoorden op mijn vragen; ze willen graag onze tattoo’s ontwerpen!

 

Zoals sommigen misschien wel weten is een Maori tattoeage gebaseerd op belangrijke gebeurtenissen in je leven en de personen/dingen/etc. die je belangrijk vind. Meestal hebben ze vóór het ontwerpen van een Maori tattoage een gesprek met de persoon en aan de hand van bovengenoemde dingen word het ontwerp dan gemaakt. Dit doen wij per e-mail. Deze fase zijn we net begonnen…

 

Ik ben heel benieuwd naar het resultaat en we zullen jullie op de hoogte houden van de vorderingen!

 

Groetjes,

 

Cindy

Reactie schrijven

Commentaren: 0