Bijna,bijna,bijna!!


Lokatie

Delft, Zuid Holland

Inhoud van Google Maps wordt niet weergegeven als gevolg van je huidige cookie-instellingen. Klik op Cookie-instellingen (Functioneel) om akkoord te gaan met het cookiebeleid van Google Maps en de inhoud te bekijken. Meer hierover lees je in de Privacyverklaring van Google Maps.

Maandag 28 december 2015. De Kerstperikelen liggen achter ons. Traditioneel een tijd van ruimen, poetsen, uitbuiken en nahangen op de bank. Veelal volgt nog een ongeïnspreerde hap in een boterstaaf, kerstol of premature oliebol. Dit jaar niet helemaal. De spanning slaat enigszins toe inmiddels :) Over iets meer dan 24 uur stijgen we op!

 

Ik persoonlijk ontwijk de schoonmaakdriften onder het mom van 'Ik zal die series downloaden en maak meteen de routeplanning af.' Is helemaal niet erg, maar laat ik dan ook maar mijzelf indekken met wat bewijzen.

 

Zoals eerder al was te lezen hebben we de route al even geleden uitgestippeld. De punten waar we heen willen. Deze punten heb ik nu aan elkaar gezet dus nu wordt echt duidelijk hoe wij de beide eilanden gaan ervaren. Al zeg ik eerlijk dat ik denk dat er gaande weg nog flink wat aanpassingen zullen volgen. We kunnen immers dapper plannen, maar je weet nooit wat er op je pad komt. 

 

Het plaatje hiernaast laat de route over het Noordereiland zien. Hier is vooral de Maori cultuur te vinden zegt men. 

 


Uiteraard is hier ook veel natuur en mooie omgevingen te zien. Maar voor de meest indrukwekkende omgevingen schijnen we het zuidereiland te moeten bezoeken. WAT EEN TOEVAL, dat gaan we toevallig ook doen

 

Hiernaast de route over het Zuidereiland. Bossen, gletsjers en fjorden. Dat moet mooie plaatjes opleveren.

 

Nog even wat opruimen, boodschappen, inpakken, wasjes draaien, bezoekjes afleggen, vogel wegbrengen, verder inpakken, premature oliebol wegwerken, uitpakken (want ik pak altijd te vroeg mijn deo/tandpasta/gel etc. in), beetje slapen, laatste dingen inpakken (wat ik de avond ervoor toch weer moest uitpakken) 5 keer vragen of we alles hebben, ritje schiphol, nog 5 keer vragen of we alles hebben en dan..... vertrekken maar!!!! 

 

Groet,

 

Reinier


Reactie schrijven

Commentaren: 0