Dag 29 (Tattoo)


Lokatie

Christchurch, Nieuw Zeeland

Inhoud van Google Maps wordt niet weergegeven als gevolg van je huidige cookie-instellingen. Klik op Cookie-instellingen (Functioneel) om akkoord te gaan met het cookiebeleid van Google Maps en de inhoud te bekijken. Meer hierover lees je in de Privacyverklaring van Google Maps.

Kia ora

 

Vandaag is helaas de laatste dag...

 

Maar we gaan nog niet naar huis! We zijn vroeg opweg gegaan omdat wij een afpraak hebben bij Zealand Tattoo om een tattoo te laten zetten. Allemaal heel spannend, dit is onze eerste keer in het buitenland bij iemand die we niet kennen. Maar ik heb Zealand Tattoo goed gegoogled ed. en het lijkt wel goed te zitten.

 

Als we binnenkomen stellen we onszelf voor en zoeken de mannen in de shop de tattoo's op. Dat ging niet helemaal vlekkeloos, maar goed dat kan gebeuren. 

 

Van te voren was er geen prijs besproken, maar we hadden rekening gehouden met een behoorlijke prijs zodat we niet stijl achterover zouden slaan. Toen de prijs per tattoeage werd genoemd, sloegen we stijl achterover. Dit hadden we niet kunnen verwachten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het punt heb gestaan om de winkel uit te lopen (wel huilend natuurlijk), dit was echt te gek voor woorden. 

 

Uiteindelijk hebben we heel wat van de prijs af kunnen halen. Ik denk niet dat ze echt blij waren met de onderhandelingen maar ze hebben wel te maken met Hollanders... we laten ons niet zomaar omver blazen.

 

Jel en ik gingen als eerst. Ik denk dat ik 2 uur heb gezeten, het resultaat is echt heel gaaf!

 

Rein en Pat gingen als laatst, ondertussen gingen pap en ik in de camper naar het hotel van die avond. We moeten vandaag de camper inleveren.. eenmaal bij het motel aangekomen was onze naam niet bekend... *slik*. Na wat rondbellen had de receptioniste het goede motel gevonden. Wij zijn daar snel heengereden, hebben heel de camper leegehaald, alles dubbel gecheckt en toen door naar het camperdepot. We moesten snel zijn want het depot ging bijna sluiten.

 

Het camperdepot moest ergens vlakbij het vliegveld liggen.... al lichtelijk gestresst begonnen wij de zoektocht. Heel lang hadden we niet meer om de camper terug te brengen.. Ik ben op een gegeven moment het depot maar gaan bellen, we waren redelijk laat maar zo wisten ze dat we eraan kwamen.

 

Uiteindelijk hebben we het depot gevonden, na een kleine inspectie van de camper kregen wij onze borg terug en namen wij een taxi naar het motel. Inmiddels waren Rein en Pat ook klaar bij Zealand Tattoo. Gelukkig weer bij elkaar hebben we ons even opgefrist, onze nieuwe aanwinsten bewonderd en verzorgt en daarna zijn we Christchurch weer ingegaan omdat we gisteren een reservering hebben gemaakt bij een restaurant waar we graag wilden eten.

 

Het eten was heerlijk! Na het eten terug naar het motel en lekker slapen...

 

Tot zover onze laatste dag in New Zealand....

Pictures

Reactie schrijven

Commentaren: 0